Η αμερικανική πολυεθνική εταιρεία δήλωσε ότι η επένδυση θα συμβάλει στην επίτευξη του στόχου της να γίνει η κορυφαία εταιρεία σοκολάτας έως το 2030, καθώς και στην περαιτέρω ανάπτυξη της Toblerone στον τομέα των premium προϊόντων.
- Η Mondelēz International σχεδιάζει να επενδύσει περίπου 79 εκατομμύρια δολάρια (ή περίπου 65 εκατομμύρια ελβετικά φράγκα) στη μονάδα παραγωγής Toblerone στη Βέρνη της Ελβετίας. Η Toblerone ιδρύθηκε στην Ελβετία το 1908 και σήμερα περίπου το 90% του προϊόντος παράγεται στη Βέρνη.
- Ο κολοσσός των σνακ, που κατέχει τη δεύτερη θέση στη παγκόσμια αγορά σοκολάτας αξίας 134 δισεκατομμυρίων δολαρίων, δήλωσε ότι η επένδυση υπογραμμίζει τις φιλοδοξίες της Toblerone στον τομέα των premium προϊόντων, καθώς και τις προσπάθειες να «ενισχύσει τη διεθνή αναγνωρισιμότητα, τη μοναδικότητα και την ηγετική της θέση» στο χώρο της λιανικής πώλησης σε ταξιδιωτικά καταστήματα ανά τον κόσμο.
- Παρόλο που οι τιμές του κακάο έχουν υποχωρήσει τις τελευταίες εβδομάδες, μετά από ιστορικό ρεκόρ που σημειώθηκε το 2024, παραμένουν σε υψηλά επίπεδα σε σύγκριση με τους μέσους όρους προηγούμενων ετών. Αυτή η αύξηση έχει οδηγήσει σε ακριβότερες τιμές, γεγονός που έχει ωθήσει τους καταναλωτές να περιορίσουν τη ζήτηση για ορισμένα προϊόντα σοκολάτας.
Παρά το υψηλό κόστος κακάο και την συνεχιζόμενη αβεβαιότητα σχετικά με τους δασμούς, η Mondelēz δεν χάνει από τα μάτια της την αταλάντευτη αγάπη των καταναλωτών για τη σοκολάτα.
Το εργοστάσιο της Βέρνης, το οποίο ήδη παράγει 4 εκατομμύρια προϊόντα Toblerone ανά ημέρα παραγωγής, πρόκειται να αποκτήσει μια «τεχνολογίας αιχμής» γραμμή παραγωγής, προκειμένου να αυξήσει τη δυναμικότητά του, ανταποκρινόμενο στη συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση για premium σοκολάτα. Παράλληλα, αναβαθμίζεται και η εγκατάσταση παραγωγής σοκολάτας και μαντολάτου, όπως επίσης και οι υποδομές του εργοστασίου και το δίκτυο logistics.
Η Mondelēz χαρακτήρισε αυτήν την κίνηση ως «μία από τις σημαντικότερες επενδύσεις» στο ευρωπαϊκό της δίκτυο παραγωγής σοκολάτας τα τελευταία δέκα χρόνια.
Η εταιρεία έχει θέσει στόχο να κατακτήσει την πρώτη θέση στην αγορά σοκολάτας έως το 2030, και το εμβληματικό της brand — η Toblerone, με το χαρακτηριστικό τριγωνικό της σχήμα και ιστορία 117 ετών — διαδραματίζει βασικό ρόλο στην επίτευξη αυτού του στόχου.
Ο CEO της Mondelēz, Dirk Van De Put, δήλωσε πριν λίγο καιρό ότι πιστεύει πως η αγάπη των καταναλωτών για τη σοκολάτα, σε συνδυασμό με τη δύναμη του χαρτοφυλακίου της εταιρείας — το οποίο περιλαμβάνει επίσης τις Cadbury και Milka — θα βοηθήσουν την Mondelēz να διαχειριστεί αυτήν την περίοδο αστάθειας.
Η σοκολάτα αντιπροσωπεύει περίπου το ένα τρίτο της συνολικής δραστηριότητας της Mondelēz, με τις πωλήσεις για το 2024 να φτάνουν τα 11,2 δισεκατομμύρια δολάρια. Οι όγκοι πωλήσεων μειώθηκαν ελαφρώς, γεγονός που αποδεικνύει την ανθεκτικότητα της σοκολάτας, παρά τις αυξήσεις τιμών που άγγιξαν το 10%.
«Εξακολουθούμε να πιστεύουμε ακράδαντα στη σοκολάτα», δήλωσε ο Van De Put κατά τη διάρκεια του ετήσιου συνεδρίου της Consumer Analyst Group of New York στη Φλόριντα. Πρόσθεσε, επίσης, ότι η Mondelēz θα βγει από την παρούσα περίοδο μεταβλητότητας στην αγορά κακάο «ακόμα πιο ισχυρή ως εταιρεία».
Η Toblerone δεν είναι η μόνη μάρκα της Mondelēz που προσπαθεί να ενισχύσει την παρουσία της στον τομέα της premium σοκολάτας.
Η Mondelēz και η Lotus Bakeries συνεργάστηκαν το 2024 για την ανάπτυξη σοκολατένιων προϊόντων που συνδυάζουν τη γεύση και την υφή των μπισκότων Biscoff με τις σοκολάτες Cadbury, Milka και άλλες μάρκες της Mondelēz. Ήδη έχει κυκλοφορήσει μια σοκολάτα Cadbury με μικρά κομμάτια Biscoff, ενώ ένα προϊόν Milka αναμένεται να ακολουθήσει αργότερα μέσα στη χρονιά.
ΠΗΓΗ: fooddive.com
Σχόλια 0