Νέα μελέτη αποκαλύπτει τις νέες τάσεις στη διατροφή κατά τη διάρκεια των ταξιδιών

Νέα μελέτη αποκαλύπτει τις νέες τάσεις στη διατροφή κατά τη διάρκεια των ταξιδιών
Image by Jan Vašek from Pixabay

Η SSP, κορυφαίος πάροχος εστιατορίων και καταστημάτων εστίασης σε ταξιδιωτικά σημεία σε όλο τον κόσμο, δημοσίευσε μια νέα μελέτη (whitepaper) που αναλύει τους βασικούς παράγοντες που επηρεάζουν τις διατροφικές επιλογές των ταξιδιωτών.

Η μελέτη εξετάζει τις σημαντικότερες τάσεις που επηρεάζουν τη συμπεριφορά των καταναλωτών στον τομέα των τροφίμων και ποτών κατά τη διάρκεια των ταξιδιών και εξηγεί γιατί αυτές οι αλλαγές έχουν σημασία.


3 επίπεδα αλλαγών στις ταξιδιωτικές διατροφικές προτιμήσεις

Η SSP κατατάσσει τις μεταβολές σε τρία επίπεδα:

1. Μακροεπίπεδο: Παγκόσμιες μετατοπίσεις

Αφορούν ευρύτερες αλλαγές στη συμπεριφορά και τη νοοτροπία των ανθρώπων παγκοσμίως, όπως:

  • Γεωπολιτικές εξελίξεις που διαμορφώνουν τη διεθνή τάξη.

  • Δημογραφικές και κοινωνικές αλλαγές, όπως η γήρανση του πληθυσμού και η αναδιάρθρωση των οικογενειών.

  • Περιβαλλοντικές προκλήσεις, συμπεριλαμβανομένων της βιωσιμότητας, της κλιματικής αλλαγής και της βιοποικιλότητας.

2. Megatrends: Οι μεγάλες τάσεις του καταναλωτή

Αφορούν τις προσδοκίες των καταναλωτών από τους παρόχους εστίασης:

Αναζήτηση νέων εμπειριών

Οι ταξιδιώτες επιθυμούν αξέχαστες εμπειρίες που διεγείρουν όλες τις αισθήσεις.

Επιτάχυνση της ψηφιακής τεχνολογίας

Η τεχνολογία ενισχύει την απαίτηση για πιο άμεσες και απλές εμπειρίες κατανάλωσης.

Εστίαση στην ευεξία

Οι καταναλωτές υιοθετούν μια ολιστική προσέγγιση στην υγεία, αναζητώντας προϊόντα που ενισχύουν τη σωματική και ψυχική ευεξία, με λιγότερη ζάχαρη, θερμίδες, αλάτι και αλκοόλ.

Έμφαση στην αξία

Η οικονομική αστάθεια ενισχύει τη σημασία της τιμής σε συνδυασμό με την ποιότητα.

Βιωσιμότητα

Η περιβαλλοντική συνείδηση επηρεάζει τις επιλογές των ταξιδιωτών, που προτιμούν brands με υπεύθυνες πρακτικές.

3. Ειδικές τάσεις στο ταξιδιωτικό περιβάλλον

Η μελέτη εξετάζει και τις συνήθειες εν κινήσει:

Η παγκόσμια ταξιδιωτική κίνηση αυξάνεται

Η αναψυχή ξεπερνά τα επαγγελματικά ταξίδια ως βασικός λόγος μετακίνησης.

Νέα ταξιδιωτικά πρότυπα

Αυξάνεται το ενδιαφέρον για “bleisure” ταξίδια – συνδυασμός επαγγελματικού και προσωπικού ταξιδιού. Επιπλέον, οι ταξιδιώτες οργανώνουν διακοπές εκτός των κλασικών περιόδων.


Δήλωση από την SSP

Ο Jeremy Fennell, Chief Operating Officer του Ομίλου SSP, δήλωσε:

“Είμαστε οι ειδικοί στο food travel – και αυτή η εμπειρογνωμοσύνη βασίζεται στην κατανόηση του τρόπου σκέψης και συμπεριφοράς του ταξιδιώτη. Η ταχεία μεταβολή των τάσεων, ειδικά μετά την πανδημία, απαιτεί συνεχή επαγρύπνηση και άμεση προσαρμογή. Χρησιμοποιούμε αυτή τη γνώση για να δημιουργούμε πρωτοποριακά brands, μοντέρνα μενού και εμπειρίες που ενθουσιάζουν τους επιβάτες σήμερα και στο μέλλον.”


Συμπέρασμα: Η SSP αναλύει το μέλλον της γαστρονομίας στο ταξίδι με βάση τις μεταβαλλόμενες ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή. Από την τεχνολογία έως τη βιωσιμότητα, οι επιχειρήσεις του κλάδου καλούνται να προσαρμοστούν στις νέες απαιτήσεις για να παραμείνουν επίκαιρες.

Σχόλια 0

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ...

Loading…
Top