Το 2021, η Mondelēz κυκλοφόρησε στις ΗΠΑ μια έκδοση χωρίς γλουτένη των δημοφιλών μπισκότων Oreo. Υπάρχουν τώρα εκδόσεις τόσο των κανονικών όσο και των Double Stuf Oreos που αποφεύγουν τη γλουτένη, που παρασκευάζονται με ένα μείγμα δύο τύπων αλεύρι χωρίς γλουτένη : λευκό ρύζι και βρώμη.
Η Research and Markets εκτιμά ότι η αγορά χωρίς γλουτένη στις ΗΠΑ θα μπορούσε να πλησιάσει το όριο των 6 δισεκατομμυρίων δολαρίων έως το 2025. Η ανάπτυξη οφείλεται στους καταναλωτές που αμφισβητούν όλο και περισσότερο τις επιπτώσεις παραδοσιακών συστατικών όπως το αλεύρι με βάση το σιτάρι χωρίς να έχουν κάποια αλλεργία. Μια μελέτη από το The Hartman Group διαπίστωσε μάλιστα ότι το 35% των καταναλωτών που αγοράζουν προϊόντα χωρίς γλουτένη δεν έχουν συγκεκριμένη ευαισθησία ή άλλο ειδικό λόγο να το κάνουν.
Σχόλια 0