Πώς να θέσετε βραχυπρόθεσμους και μακροπρόθεσμους στόχους για το εστιατόριό σας;

Πώς να θέσετε βραχυπρόθεσμους και μακροπρόθεσμους στόχους για το εστιατόριό σας;

Η ανάπτυξη μιας επιχείρησης εστιατορίου μπορεί να είναι περίπλοκη, ειδικά αν δεν έχετε τους σωστούς βραχυπρόθεσμους και μακροπρόθεσμους στόχους. Αυτοί οι στόχοι συχνά είναι οικονομικοί και βοηθούν το εστιατόριό σας να πετύχει μεγάλα πράματα και να ενισχύσει τη φήμη σας.

Είτε είστε νέο εστιατόριο στην περιοχή είτε λειτουργείτε εδώ και χρόνια, αυτοί οι στόχοι μπορούν να σας βοηθήσουν να διατηρήσετε τον έλεγχο των οικονομικών σας και να ορίσετε την ανοδική πορεία της επιχείρησής σας.

Σε αυτό το άρθρο, θα συζητήσουμε τα βασικά στοιχεία της λειτουργίας του εστιατορίου σας και θα μοιραστούμε τα έξι καλύτερα παραδείγματα βραχυπρόθεσμων και μακροπρόθεσμων στόχων.

6 κορυφαία παραδείγματα βραχυπρόθεσμων και μακροπρόθεσμων στόχων εστιατορίου

Αυτά τα έξι παραδείγματα ισχύουν για όλα τα εστιατόρια ανεξαρτήτως μεγεθών και κουζίνας. Ας αρχίσουμε!

1. Μέτρηση “μηνιαίων” καθαρών πωλήσεων εστιατορίου

Πιθανώς η πιο σημαντική μέτρηση, οι καθαρές πωλήσεις εστιατορίου, βοηθά στον προσδιορισμό των κερδών και των ζημιών για έναν συγκεκριμένο μήνα. Στην πραγματικότητα, η επιτυχία του εστιατορίου εξαρτάται κυρίως από αυτόν τον αριθμό.

Οι μηνιαίες καθαρές πωλήσεις εστιατορίου βοηθούν στον καθορισμό στόχων και στην σωστή πρόβλεψη της απόδοσης της επιχείρησής σας. Για παράδειγμα, εάν σχεδιάζετε μια σημαντική δαπάνη στο εγγύς μέλλον, αυτές οι προβλέψεις μπορούν να σας βοηθήσουν να καθορίσετε πότε θα είστε σε θέση να τις χειριστείτε.

Ας υποθέσουμε ότι σχεδιάζετε μια “super προσφορά” όπου προσφέρετε τα περισσότερα από τα προϊόντα σας με μεγάλη έκπτωση (>40%). Η πρόβλεψη των πωλήσεών σας με βάση τις προηγούμενες επιδόσεις θα σας βοηθήσει να καθορίσετε το χρόνο που μπορείτε να χειριστείτε αυτά τα έξοδα (ένα μήνα αργότερα ή δύο μήνες). Στη συνέχεια, μπορείτε να σχεδιάσετε τις στρατηγικές μάρκετινγκ για να προωθήσετε την προσφορά ανάλογα.

Για να υπολογίσετε τις καθαρές πωλήσεις του εστιατορίου, πρέπει να αφαιρέσετε την έκπτωση που εφαρμόζεται από το ακαθάριστο ποσό των πωλήσεων.

Για παράδειγμα, εάν το ακαθάριστο ποσό των πωλήσεων είναι 3.500 € και η έκπτωση που εφαρμόζεται καθ ‘όλη τη διάρκεια του μήνα αξίζει 650 €, τότε οι καθαρές πωλήσεις εστιατορίου σας θα είναι:

€3.500 – €650 = €2850

Αν και αυτό ήταν απλώς ένα παράδειγμα, ο υπολογισμός των καθαρών πωλήσεων μπορεί να είναι μια χρονοβόρα και εξαντλητική εργασία. Επομένως, είναι σημαντικό να χρησιμοποιείτε ένα σύστημα παραγγελιών εστιατορίου που παρακολουθεί όλα τα τιμολόγιά σας.

Θα πρέπει επίσης να εξετάσετε άλλες πτυχές για τον προσδιορισμό της μελλοντικής κερδοφορίας, όπως ο μέσος χρόνος προετοιμασίας, ο αριθμός των παραγγελιών που μπορείτε να παραδώσετε ανά ώρα (εάν υπάρχει) κ.α. Αυτές οι μετρήσεις είναι όλες πειστικές καθώς υποδεικνύουν τις δυνατότητες του εστιατορίου σας να κερδίζει ανά μήνα και τα έξοδα που πραγματοποιούνται.

Αφού μάθετε τις προηγούμενες καθαρές μηνιαίες πωλήσεις σας και έχετε δημιουργήσει μια πρόβλεψη, ήρθε η ώρα να εργαστείτε για τη δημιουργία περισσότερων εσόδων. Μπορείτε να το κάνετε αυτό εκτελώντας στοχευμένες καμπάνιες μάρκετινγκ για να προσελκύσετε πελάτες, προσφέροντας πρόσθετες υπηρεσίες (κρατήσεις εκδηλώσεων, πάρτι κ.λπ.) ή παρέχοντας δωρεάν παράδοση.

Στόχος εστιατορίου:  Αύξηση των μηνιαίων καθαρών πωλήσεων κατά 10%.

2. Μέτρηση “ημερήσιων” καθαρών πωλήσεων εστιατορίου

Η παρακολούθηση καθημερινών καθαρών πωλήσεων του εστιατορίου μπορεί να καταναλώσει τις πολύτιμες ώρες σας, αλλά μπορεί να σας βοηθήσει να πάρετε έξυπνες αποφάσεις. Για παράδειγμα, μπορεί να δώσει μια καλύτερη κατανόηση του ποιες ημέρες έχετε τις περισσότερες πωλήσεις. Στη συνέχεια, μπορείτε να προσλάβετε προσωρινά εργαζόμενους αυτές τις ημέρες της εβδομάδας για να εξασφαλίσετε ότι κανένας πελάτης δεν θα φύγει πεινασμένος.

Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε τις ημερήσιες καθαρές πωλήσεις του εστιατορίου για να κατανοήσετε τον αντίκτυπο των διαφημιστικών καμπανιών. Αυτή η ανάλυση βοηθά στην κατανόηση του λόγου πίσω από οποιαδήποτε πτώση ή αύξηση των πωλήσεων. Σε συνδυασμό με τις σωστές στρατηγικές, μπορείτε να διασφαλίσετε ότι επιτυγχάνετε τους καθημερινούς στόχους πωλήσεών σας.

Στόχος εστιατορίου:  Αύξηση των ημερήσιων καθαρών πωλήσεων κατά 5%.

3. Βελτιώστε την παραγωγικότητα των εργαζομένων

Για να διασφαλίσετε την κερδοφορία στο εστιατόριό σας, πρέπει να διατηρείτε τους υπαλλήλους σας παραγωγικούς όλη την ώρα. Χρησιμοποιήστε δεδομένα από την ιστοσελίδα παραγγελιών του εστιατορίου σας για να αποφασίσετε πότε θα αυξήσετε και πότε θα μειώσετε το προσωπικό, εξοικονομώντας κόστος εργασίας.

Για παράδειγμα, εάν λαμβάνετε περισσότερες παραγγελίες μεταξύ 13.00 και 15.00 την Πέμπτη και την Κυριακή, θα πρέπει να στελεχώσετε τους καλύτερους υπαλλήλους σας εκείνες τις ώρες.

Στόχος εστιατορίου:  Βελτιώστε την παραγωγικότητα των εργαζομένων κατά 15%.

4. Βελτιώστε τις νέες ροές εσόδων

Η προσθήκη νέων ροών εσόδων είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία ενός εστιατορίου. Διασφαλίζει ότι δεν εξαρτάστε μόνο από παραγγελίες φαγητού για να κερδίσετε. Για παράδειγμα, μπορείτε να προσφέρετε δωροκάρτες στους πελάτες τις οποίες μπορούν να δώσουν σε φίλους και συγγενείς τους.

Μπορείτε ακόμη να εξετάσετε το ενδεχόμενο να προσθέσετε ένα χρονικό όριο για την εξαργύρωση δωροκαρτών (κάπου από 3 μήνες έως ένα έτος) για να διασφαλίσετε ότι θα λαμβάνετε περισσότερες παραγγελίες. Μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε προγράμματα επιβράβευσης πελατών για να λάβετε έκπτωση σε επόμενες παραγγελίες. Αυτό θα σας βοηθήσει να διατηρήσετε αφοσιωμένους πελάτες και να επιστρέψουν παλιοί.

Στόχος εστιατορίου:  Δημιουργήστε το 10% των συνολικών συναλλαγών σε ένα μήνα από νέες ροές εσόδων.

5. Βελτιώστε τα προϊόντα με τις μεγαλύτερες πωλήσεις

Κάθε εστιατόριο έχει μερικά best seller προϊόντα. Πρέπει να επωφεληθείτε από αυτά τα προϊόντα για να επιτύχετε περισσότερες πωλήσεις και να αυξήσετε τη μέση αξία της παραγγελίας σας.

Ένα λογισμικό ηλεκτρονικής παραγγελίας φαγητού μπορεί να σας βοηθήσει να προσδιορίσετε τα πιο δημοφιλή και κερδοφόρα προϊόντα του μενού σας. Στη συνέχεια, μπορείτε να επισημάνετε αυτά τα προϊόντα στο μενού του ιστότοπού σας για να ενθαρρύνετε τους χρήστες να τα παραγγείλουν.

Μπορείτε ακόμη να εξετάσετε το ενδεχόμενο περικοπής του κόστους αυτών των ειδών για να αυξήσετε το ποσοστό του κέρδους. Ωστόσο, φροντίστε να μην κάνετε συμβιβασμούς στην ποιότητα μειώνοντας παράλληλα τα έξοδα. Θα μπορούσατε ακόμη και να εστιάσετε στο να κάνετε περισσότερα προϊόντα δημοφιλή για να ενισχύσετε την κερδοφορία σας και να δώσετε στους πελάτες μια ευρύτερη επιλογή.

Στόχος εστιατορίου:  Βελτιώστε τα έσοδα από τα προϊόντα με τις μεγαλύτερες πωλήσεις κατά 10%.

6. Δοκιμάστε να εισάγετε νέα προϊόντα στο μενού σας

Προκειμένου να διατηρήσετε την επιχείρηση ζωντανή και ανταγωνιστική, πρέπει να προσθέσετε νέα προϊόντα στο μενού σας. Αρχικά, σκεφτείτε να εκτελέσετε μια διαδικτυακή έρευνα αγοράς για να προσδιορίσετε τι προτιμούν να φάνε οι άνθρωποι στην περιοχή σας. Θα μπορούσατε να παρέχετε πολλές επιλογές για να διαλέξετε, ώστε να μπορείτε να προσθέτετε περισσότερα προϊόντα σταδιακά.

Ωστόσο, όταν προσθέτετε νέα προϊόντα, φροντίστε να τσεκάρετε την επιτυχία τους. Μπορείτε να το κάνετε αυτό υπολογίζοντας τις καθαρές πωλήσεις ανά προϊόν σε διάστημα ενός μήνα. Στη συνέχεια, προσθέστε ή αφαιρέστε προϊόντα ανάλογα.

Στόχος εστιατορίου:  Προσθέστε 2-3 νέα προϊόντα στο μενού σας κάθε μήνα. Βελτιστοποιήστε το μενού σας με βάση τα αποτελέσματα για να αξιοποιήσετε στο έπακρο τις προσπάθειές σας.

Συνοψίζοντας

Οι εστιάτορες πρέπει να θέσουν βραχυπρόθεσμους και μακροπρόθεσμους στόχους για να ενισχύσουν τα κέρδη και να παραμείνουν ανταγωνιστικοί. Οι έξι στόχοι που αναφέρονται παραπάνω μπορούν να βοηθήσουν στην ενίσχυση των εσόδων και της φήμης της επωνυμίας σας.

Σχόλια 0

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με

Top